sobota, 21 lutego 2015

Praga....

Nie piekłam. Pracowałam, byłam w Pradze, a później znów pracowałam ;).
Teraz w końcu znalazłam czas i postanowiłam wrzucić kilka zdjęć z wyjazdu.
Praga to urokliwe, romantyczne miasto, z mnóstwem zabytkowych budynków...urzekły mnie wąskie, wybrukowane uliczki, Katedra Św. Wita i magia tego miasta. Jest pięknie i bardzo tłoczno (ale narzekać nie ma co, w końcu wybraliśmy sobie na ten wyjazd taki termin, że inaczej być nie mogło ;) ).


Katedra Św. Wita - gdy stanęłam przed nią to po prostu "wmurowało" mnie w ziemię. Jest ogromna i piękna! Zarówno z zewnątrz jak i w środku - w katedrze znajduje się 13 kolorowych witraży. Żałowaliśmy, że nie było słonecznej pogody, ponieważ podobno gdy słońce wpada do katedry przez kolorowe witraże można oglądać cudowną grę światła.





2 komentarze:

  1. Uwielbiam Pragę!
    Piękną mieliście wycieczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już też uwielbiam :)!
      Miałaś przyjemność oglądać letnią czy zimową Pragę? :)
      Wiem, aż chciało się zostać choć o dzień dłużej :)...

      Usuń