poniedziałek, 16 stycznia 2017

Zmiana bloga :) - www.krzepkarzepka.blogspot.com

Kochani,


Postanowiłam zmienić adres i nazwę mojego bloga. Niestety, ale "Słodki Świat Wypieków" zupełnie nie pasuje do zdrowego odżywiania, które prowadzę od jakiegoś czasu. Do tej pory wrzucałam do mojego Słodkiego Świata także przepisy na wytrawne śniadania, obiady czy kolacje, ale zupełnie nie pasowało mi to ;). Dlatego postanowiłam wprowadzić małe zmiany :). Zdrowe przepisy, które znajdują się na tym blogu będę systematycznie przerzucała na moje nowe miejsce w sieci: www.krzepkarzepka.blogspot.com

Oczywiście, gdy już tylko "ogarnę" migracje moich starych przepisów to zacznę dodawać nowe :) - dajcie mi tylko chwilkę...

Zapraszam Was serdecznie :) - wpadajcie i zdrowo się odżywiajcie ;) <3!

3 komentarze:

  1. Coś wspaniałego Gratuluję wykonania :-) To idealnie trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że zmieniłaś bloga. Tu są fajne recenzje i artykuły :)

    OdpowiedzUsuń